Jaarrekening 2021 van de kerk Jaarrekening 2021 van de kerk
Jaarrekening 2021 van de kerk
Maandag 29 augustus hebben de leden van de kerkenraad en de kerkrentmeesters de jaarrekening van onze kerk besproken en goedgekeurd.
Normaal gebeurt dit altijd eerder in het jaar maar het administratiekantoor dat dit voor ons verzorgt kon dit niet eerder klaar krijgen, helaas.
Aangezien wij als kerk verplicht zijn om voor 1 september de cijfers te publiceren op de website hebben wij geen mogelijkheid gehad om de jaarrekening onder uw aandacht te brengen vooraf, zoals eigenlijk zou moeten.

U kunt op onze website onder het kopje Anbi de jaarrekening 2021 van zowel de kerk als de diaconie bekijken. Wilt u de volledige jaarrekening toch graag inzien dan kunt u contact opnemen met Arie Heeling, penningmeester van de kerk, tel. +31 (597) 531752.