Startzondag 20 september 2020 Startzondag 20 september 2020

Beste leden van onze gemeenten,

Vanmorgen hadden wij de startzondag in de Magnuskerk. Niet één zoals normaal, maar volgens het “nieuwe normaal”.
Veel minder mensen dan andere jaren, wat best wel jammer is, maar het is niet anders.
We hopen dat de mensen die niet in de kerk waren de dienst via de kerkomroep hebben gevolgd.
Nu met de foto’s erbij krijgt u misschien helemaal het gevoel er bij geweest te zijn.

Zanggroep Joy o.l.v. Etty de Boer werkte mee aan deze dienst met weer mooie liederen. Helaas niet alle leden vanwege de 1,5 m afstand.
Een startdienst waarin we aandacht schenken aan het nieuwe seizoen dat ondanks de beperkingen weer van start gaat.
Jan Eefting bespeelde het orgel en ds. Jöhlinger ging voor in deze dienst.

Aan het einde van de dienst mocht Annemarie van der Kevie namens onze kerken het intermezzo invullen dat op de orde van dienst stond afgekondigd.
Voor sommige mensen een verrassing. Het bleek dat Joy dit jaar 30 jaar bestaat. En hier mag terecht wel even aandacht aan worden besteed.
Etty de Boer, al die jaren dirigent van Joy, kreeg een boeket bloemen en alle leden (ook die vanmorgen niet aanwezig waren) elk twee onderzetters met Joy erop.
We hopen dat wij nog lang mogen genieten van de zang van Joy.
Nog even napraten buiten de kerk en dan naar huis zonder koffie/thee en een activiteit. Hopelijk volgend jaar weer normaal zoals altijd.

Met vriendelijke groet,

==========================