De oliebollenactie op 31-12-2020 De oliebollenactie op 31-12-2020
Klik hier voor fotoreportage: https://photos.app.goo.gl/vowp5uiw9eoCX4Jr7

Beste gemeenteleden,

De traditionele oliebollenactie op oudjaarsdag met hierboven een link naar de foto’s.
Dit jaar even anders, onze bezorgers hebben wij lief dus dit keer mochten ze thuisblijven en men moest de oliebollen zelf halen bij de kraam. We willen geen extra risico nemen, want onze bezorgers zijn niet de jongsten meer!
Op de twee locaties, bij Metting en bij cafetaria Postiljon, stonden de beide kramen weer als altijd. Wel dit keer met een plastic plaat om de verkopers te beschermen.
Frouwina Klaassen, ook niet meer piep, was vanwege revalidatie na een heupoperatie vervangen door Dity Hofman en Ria Eerhart.
Anita Lobbezoo bleef haar stek trouw en werd afgewisseld door Bert Venema die hand- en span diensten deed.
Arie Heeling en Wim Ekkelkamp zorgden voor de aanvoer van de oliebollen en Diny Heeling zorgde als vanouds voor de catering (de snert is beroemd).
Ook nieuw was dat men kon pinnen bij de beide kramen. Dat was even wennen voor sommigen maar voor de vrijwilligers wel makkelijk en je hebt minder contant geld, ook veiliger.

Er zijn zo’n 6500 oliebollen verkocht en de netto opbrengst is € 2300,00.
Weer een geweldig resultaat waar wij heel blij mee mogen zijn.

De vrijwilligers worden weer hartelijk bedankt voor hun inzet (vanaf s’ morgens heel vroeg): zonder hen geen resultaat.
En de kopers natuurlijk ook bedankt want zonder deze kun je niets verkopen.

Een mooi begin zo van dit nieuwe jaar. Laten we hopen dat wij binnenkort elkaar weer kunnen ontmoeten en elkaar in de ogen kunnen kijken bij een kop koffie/thee na afloop van een kerkdienst of een andere kerkelijke activiteit. Want dat is toch wel een gemis.

Met vriendelijke groet,