Naar de kerk Naar de kerk
Diensten in onze vier kerken
Wij kerken in vier kerken nl. in Bellingwolde, Blijham, Vriescheloo en Wedde. Dus één keer in de maand in elk van deze kerken.
Waar er kerk is kunt u lezen hiernaast in de rechter kolom.
De liturgieën van de dienst kunt u vinden bij de digitale mogelijkheden van het volgen van een kerkdienst.

De diensten zijn altijd digitaal te volgen via de kerk waar de dienst gehouden wordt volgens het rooster. In de Magnuskerk te Bellingwolde is dat via “Kerkdienstgemist.nl”. Regelmatig kan de dienst vanwege een slechte internetverbinding niet live worden uitgezonden. De dienst kunt u dan 's middags alsnog terugkijken of op een later tijdstip.

Voor de kerken in Blijham, Vriescheloo en Wedde is dit via “Kerkomroep.nl” en dan zoeken naar de desbetreffende kerk. Zie voor de bankrekeningnummers tabblad contactgegevens en verder informatie kerk voor de collectes.