Problemen met live uitzending kerkdienstgemist.nl Problemen met live uitzending kerkdienstgemist.nl
Uitzendingen via kerkdienstgemist.nl
Helaas hebben wij moeten contrateren dat de internetverbinding die wij via de KPN hebben in de kerk op dit moment erg onbetrouwbaar is en vaak onvoldoende capaciteit heeft om de dienst direct uit te zenden via kerkdienstgemist.nl. Ondanks dat er extra middelen zijn aangelegd om dit probleem op te vangen hebben we moeten constateren dat dit toch niet toereikend is.
Indien de dienst vanwege de internetcapaciteit niet direct uitgezonden kan worden, dan is deze dienst in de middag beschikbaar om alsnog te bekijken.
Wanneer de glasvezelkabel aangelegd is in Bellingwolde zal dit probleem zich niet meer moeten voordoen. Wij hopen dat dit snel gerealiseerd gaat worden.